Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych si rozhodně též figurku komunistů či fašistů nikdy nekoupil. To ovšem neznamená, že to všechno zakáži. Je to vše o výchově a nikoli ve figurkách. To, že levicově orientované společnosti vychovávají tyto soudruhy, nacionalisty, fašisty a podobné živly je tvrdou pravdou.

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem šokován, když jsem si vygoogloval heslo Adolf Hitler 120 Geburstag. Tu úrodu jsem nečekal. Chvíli jsem se rozmýšlel, zda to není míněno ironicky.

0 0
možnosti
Foto

Já jen malou technickou.

Naši spoluobčané, Češi, nebyli vražděni, kvůli tomu, že byli Češi. Byli vražděn kvůli nejrůznějším prohřeškům proti nacistické moci.

Za svůj původ byli vražděni Židé, Cikáni (slovo Rom tehdy neexistovalo) a podobně.

Nás by asi čekal odsun. Buď na Sibiř nebo alternativně do Jižní Ameriky.

2 1
možnosti

Já žasnu, bylo jasně prokázáno, že na konečném řešení otázky Čechů se pracovalo a základní dokumenty byly schváleny, jenom se nestihla realizace. Nakonec v průběhu války nás potřebovali kvůli fungující zbrojní výrobě, jinak by se tu chovali stejně jako v Polsku a na Ukrajině.

0 0
možnosti

Hlavně, že Fidelovi jste tu nedávno málem líbal ztuhlé šunky.Krásný příklad rudého pokrytectví.Che Guevara, nebo Otto Skorzeny - terorista jako terorista.RvRvRv

3 0
možnosti

Já jsem si tedy v textech Ortelu nevšiml ničeho nacistického. Mohl byste uvést nějaký konkrétní příklad. Děkuji.

4 0
možnosti

Pan Ortel se dokonce umístil i druhý v kategorii zpěváků, tedy hned za Goťákem. Jen tak pro představu, tohle je náš stříbrný slavík:

Probuďte se válečníci,

v naší Český zemi,

Sražte hvězdu šesticípou,

co chce zářit na nebi,

Probuďte se válečníci,

bílý Evropy,

sražte konečně na kolena,

ty židovský psy...

Jestliže si necháme dále,

ničit naší zem, nedube už Čechů, budem otroky jen, Proto vezmem svý zbraně, pevně do rukou, vyženem je z Evpory, ať třeba chcípnou, (Conflict 88 - Sionismus) A ještě oslavná píseň Rudolfa Hesse (bojovníka za bílou Evropu). Ta je dokonce i na youtube: https://www.youtube.com/watch?v=3HhZtietBVc Zdroj: http://danieltomas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=569794

0 0
možnosti

Ortel bojuje proti islámu, takže bojuje i proti fašismu

R.Bonga odešel údajně proto , že skupina měla na bundách lebku a zkřížené hnáty

1. když jsme si jako děti hráli na piráty , tak jsme je měli taky

2. skoro každá metalová či hard-rocková skupina má nějaké takové znaky pro tvrďáky, víme co je ímidge , že jo

3. Foglar, tu loď jsme vzaly mi piráty

4. Banga se chtěll zviditelnit , ale tím odchodem romům moc nepomoh

8-o

4 3
možnosti
Foto

zapomněl jste na jednotky SS. Ty měly něco podobného

1 1
možnosti

Výsledky posledních voleb říkají, že děláte z komára velblouda :-P

0 0
možnosti

Hiterovi islám nevadil , obdivoval ho !!

3 0
možnosti

islám je roven fašismu , v mešitách často kážou se stejnou rétorikou jako Goebbels!!

4 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1886x
Překladatel, publicista, básník.

Seznam rubrik